Poškodenie zásielky
V prípade ak Vám balíček a v ňom obsah zásielky dôjde poškodený v dôsledku prepravy, dovoľujeme si Vás požiadať o doplnenie fotodokumentácie, ktorá je nevyhnutná pre úspešné zaevidovanie reklamácie:
- Etiketu s číslom zásielky (prepravný štítok s údajmi o príjemcovi a odosielateľovi)
- Pôvodný prepravný obal, aby bolo vidieť celý + prípadne manipulačné značky napr. krehké/neklopiť
- Poškodenie obalu (ak k nejakému došlo)
- Náhľad do krabice, ako bol tovar uložený
- Výplne balenia (napr. bublinková fólia, polystyrén, atď.)
- Poškodený tovar (celé + detaily poškodenia) V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený, považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave/poškodený obal/
- Fotodokumentáciu prosím pošlite na e-mail obchod@kupce.sk